Τρίτη 19 Απριλίου 2011

10o κρύο ανέκδοτο


Είναι ο ετοιμοθάνατος Dwarf πατέρας στο νεκροκρέβατό του και φωνάζει τον μεγάλο του γιο.
Πατέρας Dwarf:Έλα εδώ παιδί μου.
Γιός Dwarf: Έλα πατερούλη, τι θέλεις; Πεθαίνεις; Τι;
Πατέρας Dwarf: (Βγάζει ένα χρυσό δακτυλίδι από το στρώμα) το βλέπεις αυτό το δακτυλίδι παιδί μου; Είναι οικογενειακό κειμήλιο, το είχε ο προπάππος μου που το έδωσε στον παππού μου και αυτός στον πατέρα μου, και ο πατέρας μου σε εμένα...
Γιός Dwarf: (Ενώ ξερογλείφεται) Ναι πατερούλη, και;
Πατέρας Dwarf: Πόσα δίνεις;
                                                                                                             1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Sabnock: Life is beautiful...(most of the time at least)!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου ένα σχόλιο.......!

kamael

kamael

Συνεργάτες